Реалізація пілотних проєктів Міністерства юстиції України в сфері державної реєстрації актів цивільного стану
З метою підвищення ефективності роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та якості обслуговування громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану Міністерством юстиції України запроваджено пілотні проєкти, які дають можливість оптимізувати процес надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та створити сприятливі умови для їх отримання громадянами.
1.Подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет
Нововведення дає можливість подавати заяви у сфері державної реєстрації актів цивільного стану до відділів у онлайн-форматі. Для того, щоб громадяни могли скористатися цим сервісом, необхідно:
- зайти на сайт Міністерства юстиції України – https://minjust.gov.ua/;
- на сайті знайти закладку «Електронні сервіси» та перейти у це меню;
- обрати розділ «Кабінет електронних сервісів»;
- обрати підрозділ «Державна реєстрація актів цивільного стану»;
- після чого Ви потрапите на Веб-портал, де зможете зареєструватися та зайти до електронного кабінету для подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану в онлайн-форматі.
2. Пілотний проект «Реєстрація шлюбу за добу»
Дозволяє укласти шлюб швидко, без черг та з мінімальними документами, обравши дату реєстрації в найкоротші терміни. Розроблений для тих, кому потрібне термінове укладення шлюбу.
Реєстрація шлюбу під час воєнного стану:
-
- Можлива за допомогою відеозв'язку, якщо один із партнерів не може бути присутнім особисто.
- Факт шлюбу засвідчується актом, який складає командир військовослужбовця.
Необхідні документи:
-
- Паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу.
- Документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо це повторний шлюб).
- Квитанція про сплату державного мита.
3. Комплексна послуга «єМалятко»
Лише на підставі однієї заяви батьки новонародженої дитини можуть отримати у відділі державної реєстрації актів цивільного стану такі послуги:
- проведення державної реєстрації народження,
- реєстрація місця проживання,
- призначення державної допомоги при народженні дитини,
- призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях,
- внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я,
- реєстрація дитини у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків,
- внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.
