З метою підвищення ефективності роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та якості обслуговування громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану Міністерством юстиції України запроваджено пілотні проєкти, які дають можливість оптимізувати процес надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та створити сприятливі умови для їх отримання громадянами.

 

1.Подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет

Нововведення дає можливість подавати заяви у сфері державної реєстрації актів цивільного стану до відділів у онлайн-форматі. Для того, щоб громадяни могли скористатися цим сервісом, необхідно:

  •  зайти на сайт Міністерства юстиції України – https://minjust.gov.ua/‎;
  •  на сайті знайти закладку «Електронні сервіси» та перейти у це меню;
  •  обрати розділ «Кабінет електронних сервісів»;
  •  обрати підрозділ «Державна реєстрація актів цивільного стану»;
  •  після чого Ви потрапите на Веб-портал, де зможете зареєструватися та зайти до електронного кабінету для подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану в онлайн-форматі.

2. Пілотний проект «Реєстрація шлюбу за добу»

Дозволяє укласти шлюб швидко, без черг та з мінімальними документами, обравши дату реєстрації в найкоротші терміни. Розроблений для тих, кому потрібне термінове укладення шлюбу. 

Реєстрація шлюбу під час воєнного стану:

    • Можлива за допомогою відеозв'язку, якщо один із партнерів не може бути присутнім особисто. 
    • Факт шлюбу засвідчується актом, який складає командир військовослужбовця. 

Необхідні документи:

    • Паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу. 
    • Документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо це повторний шлюб). 
    • Квитанція про сплату державного мита. 

 

3. Комплексна послуга «єМалятко»

Лише на підставі однієї заяви батьки новонародженої дитини можуть отримати у відділі державної реєстрації актів цивільного стану такі послуги:

  •  проведення державної реєстрації народження,
  •  реєстрація місця проживання,
  •  призначення державної допомоги при народженні дитини,
  •  призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях,
  •  внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я,
  •  реєстрація дитини у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків,
  •  внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.