Головне управління ДПС у Чернівецькій області інформує
Буковинські платники сплатили до бюджету майже 3,1 млрд гривень податку на доходи фізичних осіб
У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, у січні - серпні 2022 року буковинці сплатили до зведеного бюджету майже 3,1 млрд грн податку на доходи фізичних осіб.
Із загальної суми до державного бюджету надійшло 652,5 млн грн цього податку, що на 162,2 млн грн більше, ніж торік. Місцеві скарбниці отримали 2,4 млрд грн, що на 615,7 млн грн більше показника минулого року.
Податківці області нагадують, що суб’єкти господарювання (податкові агенти), які нараховують, виплачують дохід, який підлягає оподаткуванню на користь фізичних осіб, зобов’язані утримати податок на доходи фізичних осіб та сплатити його до бюджету.
До відома: Дізнатися про реквізити рахунків для сплати податків, зборів, платежів можна на сайті Головного управління ДПС у Чернівецькій області в розділі >Головна>Бюджетні рахунки: https://cv.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/
Заяву про відсутність можливості виконання платником податків податкового обов’язку необхідно подати не пізніше 30 вересня 2022 року
Наголошують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. У разі неможливості виконання платником податків податкового обов’язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості.
В такій заяві необхідно зазначити:
повне найменування платника податків згідно з реєстраційними документами або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) платника податків;
код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
податкову адресу платника податків;
найменування контролюючого органу, до якого подається заява;
дату подання заяви;
чітке та стисле обґрунтування підстав для підтвердження неможливості виконання платником податків податкових обов’язків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів;
вичерпний перелік додатків із зазначенням кількості сторінок кожного документа, їх повної назви та реквізитів (дата, номер, найменування органу, що видав документ);
які саме податкові обов’язки не мав / не має можливості виконати платник податків;
інформацію про податкові періоди, за які неможливо виконувати податкові обов’язки, або інформацію щодо обставин, пов’язаних з проведенням воєнних (бойових) дій, терористичними актами, диверсіями або іншими обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), спричиненими військовою агресією Російської Федерації;
підписи платника податку – фізичної особи або посадових осіб платника податку, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).
За наявності інших документів, інформації, що підтверджують неможливість своєчасно виконати свій податковий обов’язок, платники податків – юридичні особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, надають такі документи (копії документів). Платники податків – фізичні особи, зокрема самозайняті особи надають інші документи, інформацію, що підтверджують неможливість своєчасно виконати свій податковий обов’язок разом із документом, що підтверджує таку особу.
Платники податків подають до контролюючого органу заяву та документи в електронній формі шляхом надсилання через Електронний кабінет або у паперовій формі шляхом подання до контролюючого органу за місцем податкової адреси або будь-якого сервісного центру контролюючого органу, або надсилання поштою з повідомленням про вручення.
Платники податків, які не подали у встановлені строки заяви у довільній формі та відповідних документів (копії документів), що підтверджують неможливість виконання податкового обов’язку вважаються такими, що мають можливість своєчасно виконати податкові обов’язки у терміни, визначені ПКУ або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи.
Заява платника податків у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення. Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов’язків.
Нагадаємо, порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження затверджено наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 22.