Інформація про діяльність виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
Квитанції від ФССУ можуть надходити довше через перевантаження електромережі
Внаслідок стабілізаційних та екстрених відключень електроенергії друга та третя квитанції щодо стану прийняття поданих страхувальниками заяв-розрахунків можуть надходити пізніше, ніж зазвичай.
Усі отримані заяви обробляються системою та фахівцями Фонду соціального страхування України у найкоротші терміни після відновлення електропостачання. Аби фінансування лікарняних і декретних допомог не сповільнювалось, наші фахівці опрацьовують заяви, щойно це стає можливим – зокрема, поза робочим часом.
Зверніть увагу! Свідченням того, що заява-розрахунок була відправлена успішно та буде опрацьована, є надходження першої квитанції. Якщо перша квитанція не надійшла, це може вказувати на неможливість системи отримати електронний документ, зокрема, через відсутність електропостачання. У такому випадку заяву-розрахунок необхідно направити повторно через деякий час.
Нагадаємо, прийняття заяв-розрахунків відбувається у декілька етапів: усі заяви проходять автоматизований контроль, ручну перевірку фахівцями ФССУ та верифікацію. Третина заяв-розрахунків містять помилки та можуть призвести до необґрунтованих видатків – фахівці Фонду виправляють кожну із них спільно із роботодавцями та дозволяють системі соціального страхування працювати ефективно.
Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України