Як перевіряються документи для призначення пенсій та на що слід звертати увагу при їх формуванні

Пенсійна служба ретельно перевіряє документи, подані громадянами для призначення пенсій.

Зокрема, здійснює аналіз довідок  про заробітну плату, про стаж, виданих для призначення пенсії за вислугу років та одноразової допомоги (відповідно до ст. 55 Закону України «Про пенсійне забезпечення»), перевіряє відповідність посади та закладу, періоди перебування у відпустках без збереження заробітної плати та періоди перебування у відпустках по догляду за дітьми.

В результаті цієї роботи часто виявляються помилки, найбільш поширеними з яких є наступні:

– неправильне переведення грошових одиниць, які використовувались до вересня 1996 року;

– зазначення у довідках видів оплати праці, на які не нараховувались страхові внески та які не враховуються під час визначення середньомісячного заробітку для обчислення пенсії;

– суми лікарняних та відпускних не розподілені за місяцями, у яких вони були нараховані;

– зазначення сум, виплачених після звільнення працівника (компенсація за невикористану відпустку тощо);

– неправильне відображення дат та номерів наказів;

– відсутність у довідках відомостей щодо періодів перебування працівників у відпустках без збереження заробітної плати;

– помилки, в тому числі в написанні прізвищ, імен та по батькові осіб, яким такі довідки видаються;

– неправильна назва посади тощо.

Отож Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області звертає увагу роботодавців, котрі формують та підписують документи для призначення пенсій своїм працівникам та отримання ними грошових допомог, уважно та відповідально ставитись до їх заповнення та у жодному разі не вдаватись до фальсифікацій. Недостовірна інформація неодмінно буде виявлена, за такими фактами будуть вжиті відповідні заходи, передбачені законодавством. Пам’ятайте, що внаслідок недбало або зумисне неправдиво сформованих документів постраждають люди, які у вас працювали. Будьте сумлінними та порядними у ставленні до своїх працівників, до держави та до самих себе, адже тільки чесність та добра ділова репутація є основою успіху будь-якої справи.

 

Достовірність та правильне оформлення документів – запорука уникнення переплат або недоплат пенсій

Кожен роботодавець повинен усвідомлювати відповідальність за своїх працівників, забезпечуючи соціальний захист їхніх прав та можливість отримувати справедливо зароблену пенсію.

Для того, аби після виходу на заслужений відпочинок у людей не виникало проблем із зайво нарахованими або недонарахованими пенсійними виплатами, надані ними документи для призначення пенсій повинні бути правильно оформленими та містити достовірну інформацію. Про це мають подбати керівники, котрі формують та підписують такі документи.

Тому Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області вкотре звертається до роботодавців краю з проханням уважно та відповідально ставитись до заповнення документів, які видаються колишнім працівникам для призначення пенсій.